Výrobcovia

Kontaktujte nás

Naša horúca linka

Telefón:+421 233456514

Kontaktujte našu hotline

Odber noviniek

Reklamácia

Než nám zavoláte alebo napíšete email, pozrite sa, či nemôžete ušetriť čas nasledujúcimi informáciami.

Prečítal (a) ste návod? Ak nie, najprv tak urobte. Riaďte sa pokynmi, ktoré sú v návode uvedené, ako pri zostavovaní tovar, tak aj počas jeho používania. V návode je uvedené veľa rád a postupov, ktoré môžu byť odpoveďou na Vašu otázku.

Pokiaľ u zakúpeného tovaru nebol slovenský návod priložený, kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá Vám návod pošle.

Ako postupovať?

Kontaktujte náš zákaznícky servis, alebo náš autorizovaný servis a popíšte problém. Poradíme Vám, ako prípadne ďalej postupovať a čo ešte pred začatím reklamačného konania skontrolovať.

V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť dvoma možnými spôsobmi:

  • Reklamáciu môžete osobne odovzdať na našu predajni.
  • V prípade, že sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu prepravnou spoločnosťou, alebo poštou, zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Tovar prosím poistite na príslušnú cenu a zašlite bez dobierky.
 

HEIPE s.r.o.
U Tkalcovny 771
38701 Volyně
Česká republika

Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru (faktúra), záručný list a vyplnený reklamačný protokol.

V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (ATV, Dirtbike apod), prosíme najskôr o špecifikácii reklamácie na reklamace@minibike-shop.sk.

Navrhneme postup, ktorý pre vás bude najlepšie, prípadne vám pomôžeme so zabezpečením prepravy.

Ako postupovať keď ...

Je prijaté tovar poškodený

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím dôkladne skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte a spíšte s vodičom reklamačný protokol, alebo ako dôvod odmietnutia uveďte "Poškodenie zásielky"

Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.

  • Slovenská pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
  • PPL: oznámte do 2 pracovných dní na tel 844 775 775
  • GEIS: oznámte do 1 pracovného dňa na tel 951 277 777
  • Toptrans: oznámte do 2 pracovných dní na tel 267 101 601.
  • Gebrüder Weiss: oznámte do 1 pracovného dňa na tel 840 625 529.
 

Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte podrobnosti na reklamace@minibike-shop.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.

Ako postupovať pri reklamácii vady

Kontaktujte náš zákaznícky servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o chybu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je potrebné začať reklamačné konanie.

Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:

  • kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru
  • záručný list
  • popis závady
  • vaše kontaktné údaje
 

Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nemožno uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy ČR.

Lehota na vybavenie reklamácie

V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote. V prípade, že s nami obchodujete na základe obchodného zákonníka, neexistuje tu zákonné určenie lehoty, avšak aj v tomto prípade sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.

V prípade riešenia reklamácie vrátením kúpnej ceny, Vám peniaze pošleme na účet alebo vám sumu vyplatíme na našej predajni. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je bohužiaľ možné.

Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:

  • s naším reklamačným oddelením bude vopred dohodnuté, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady,
  • reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napríklad o poruchu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením apod),
  • na reklamace@minibike-shop.sk zašlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru,
  • doložíte výšku nákladov (oskenovanie účtenku za poštovné, prepravné list atď).
 

Preplatiť je možné len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru. Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu a pod.

Neopraviteľná porucha

Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo e-mail reklamace@minibike-shop.sk

Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.

Je dobré vedieť

 

Dôležitý dokument na stiahnutie