Kontaktujte nás
Než nám zavoláte alebo napíšete email, pozrite sa, či nemôžete ušetriť čas nasledujúcimi informáciami.
Prečítal (a) ste návod? Ak nie, najprv tak urobte. Riaďte sa pokynmi, ktoré sú v návode uvedené, ako pri zostavovaní tovar, tak aj počas jeho používania. V návode je uvedené veľa rád a postupov, ktoré môžu byť odpoveďou na Vašu otázku.
Pokiaľ u zakúpeného tovaru nebol slovenský návod priložený, kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá Vám návod pošle.
Kontaktujte náš zákaznícky servis, alebo náš autorizovaný servis a popíšte problém. Poradíme Vám, ako prípadne ďalej postupovať a čo ešte pred začatím reklamačného konania skontrolovať.
V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť dvoma možnými spôsobmi:
HEIPE s.r.o.
U Tkalcovny 771
38701 Volyně
Česká republika
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru (faktúra), záručný list a vyplnený reklamačný protokol.
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (ATV, Dirtbike apod), prosíme najskôr o špecifikácii reklamácie na reklamace@minibike-shop.sk.
Navrhneme postup, ktorý pre vás bude najlepšie, prípadne vám pomôžeme so zabezpečením prepravy.
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím dôkladne skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte a spíšte s vodičom reklamačný protokol, alebo ako dôvod odmietnutia uveďte "Poškodenie zásielky"
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.
Prosíme, napíšte podrobnosti na reklamace@minibike-shop.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
Kontaktujte náš zákaznícky servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o chybu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je potrebné začať reklamačné konanie.
Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:
Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nemožno uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy ČR.
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote. V prípade, že s nami obchodujete na základe obchodného zákonníka, neexistuje tu zákonné určenie lehoty, avšak aj v tomto prípade sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
V prípade riešenia reklamácie vrátením kúpnej ceny, Vám peniaze pošleme na účet alebo vám sumu vyplatíme na našej predajni. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je bohužiaľ možné.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
Preplatiť je možné len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru. Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu a pod.
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo e-mail reklamace@minibike-shop.sk
Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.