Reklamácia - Minibike Shop
Zobrazené produkty
Kontaktujte nás
Než nám zavoláte alebo napíšete email, pozrite sa, či nemôžete ušetriť čas nasledujúcimi informáciami.
Prečítal (a) ste návod? Ak nie, najprv tak urobte. Riaďte sa pokynmi, ktoré sú v návode uvedené, ako pri zostavovaní tovar, tak aj počas jeho používania. V návode je uvedené veľa rád a postupov, ktoré môžu byť odpoveďou na Vašu otázku.
Pokiaľ u zakúpeného tovaru nebol slovenský návod priložený, kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá Vám návod pošle.
Kontaktujte náš zákaznícky servis, alebo náš autorizovaný servis a popíšte problém. Poradíme Vám, ako prípadne ďalej postupovať a čo ešte pred začatím reklamačného konania skontrolovať.
V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť dvoma možnými spôsobmi:
HEIPE s.r.o.
U Tkalcovny 771
38701 Volyně
Česká republika
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru (faktúra), záručný list a vyplnený reklamačný protokol.
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (ATV, Dirtbike apod), prosíme najskôr o špecifikácii reklamácie na reklamace@minibike-shop.sk.
Navrhneme postup, ktorý pre vás bude najlepšie, prípadne vám pomôžeme so zabezpečením prepravy.
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím dôkladne skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte a spíšte s vodičom reklamačný protokol, alebo ako dôvod odmietnutia uveďte "Poškodenie zásielky"
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.
Prosíme, napíšte podrobnosti na reklamace@minibike-shop.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
Kontaktujte náš zákaznícky servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o chybu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je potrebné začať reklamačné konanie.
Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:
Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nemožno uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy ČR.
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote. V prípade, že s nami obchodujete na základe obchodného zákonníka, neexistuje tu zákonné určenie lehoty, avšak aj v tomto prípade sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
V prípade riešenia reklamácie vrátením kúpnej ceny, Vám peniaze pošleme na účet alebo vám sumu vyplatíme na našej predajni. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je bohužiaľ možné.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
Preplatiť je možné len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru. Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu a pod.
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo e-mail reklamace@minibike-shop.sk
Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.
